Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Logo - Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Tekst ETR

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Główna siedziba PUP znajduje się przy ul. Bema 2 w Parczewie. Wejście do budynku znajduje się od strony ulicy Szerokiej.  

Urząd pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do godziny 15:30.

Urząd obsługuje teren powiatu parczewskiego.

Czym się zajmujemy?

  • rejestrujemy osoby bezrobotne i poszukujące pracy,
  • wypłacamy zasiłki
  • organizujemy szkolenia dla osób bezrobotnych
  • wypłacamy pożyczki osobom, które chcą prowadzić własne firmy
  • organizujemy staże, prace interwencyjne, roboty publiczne
  • pomagamy w znalezieniu pracy osobom bezrobotnym
  • pomagamy osobom przyjeżdżającym zza granicy
  • pozyskujemy oferty pracy
  • organizujemy szkolenia dla pracodawców i pracowników w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego
  • obsługujemy zatrudnienie cudzoziemców na terenie działania

 

Dostępność architektoniczna

Powiatowy Urząd Pracy znajduje się na pierwszym piętrze przy ul. Bema 2 w Parczewie. Wejście do urzędu znajduje się od strony ulicy Szerokiej.

Przed urzędem od strony ulicy Szerokiej znajduje się parking z miejscem dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku prowadzą szerokie chodniki. Wejściem do urzędu są schody z barierkami na zewnątrz  i wewnątrz budynku.

Obok wejścia głównego znajduje się winda umożliwiająca dostanie się do urzędu.

Szerokie korytarze oraz wielkość większości pomieszczeń pozwala na manewrowanie wózkiem inwalidzkim.

Drzwi do poszczególnych pokoi są na tyle szerokie, że pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim.


W urzędzie znajduje sie toaleta dostepna dla osób z niepełnosprawnościami. Wejście do toalety znajduje się na sali obsługi osób i jest oznaczone.

Jeżeli masz trudności z poruszaniem się, wszystkie sprawy możesz załatwić przy jednym z pięciu stanowisk na sali obsługi.

Kontakt: Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących:

Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza online w urzędzie dla osób uprawnionych (głuchych lub słabosłyszących w pokoju nr 7 lub 8). Usługa dostępna w godzinach pracy Urzędu.

Umożliwione zostały również inne formy komunikacji z urzędem:

  • telefonicznie nr. 83 355 16 30
  • fax nr. 83 355 16 30 wewnętrzny 33
  • elektroniczna skrzynka podawcza /pupparczew/SkrytkaESP
  • możliwość składania formularzy i wniosków elektronicznych przez portal praca.gov.pl
  • list tradycyjny
  • poczta elektroniczna lupa@praca.gov.pl

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym

Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Status psa asystującego potwierdza certyfikat wydawany po odbyciu odpowiedniego szkolenia.

 

 

Zakres działalności- plik odczytywalny maszynowo