Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Logo - Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

inspektor

Symbol oferty
1
Jednostka ogłaszająca
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie Bema 2 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2017-09-06
Termin składania dokumentów
2017-09-18
Wymagane wykształcenie

wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku:                        wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia                   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • staż pracy – 2 lata,
  • znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.) w zakresie podstawowych usług i instrumentów rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość przepisów Kodeksu pracy, Kodeksu  Postępowania Administracyjnego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność współpracy i negocjacji z pracodawcami,  agencjami zatrudnienia, ośrodkami pomocy społecznej,  Stowarzyszeniami i Fundacjami działającymi w celach społecznych i gospodarczych,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi,
  • odpowiedzialność, samokontrola, dokładność, zdolności organizacyjne i menadżerskie,
  • wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, odporność i samokontrola emocjonalna,
  • posiadanie zainteresowań społecznych, chęć pomagania innym ludziom,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych: ksero, faks, drukarka,
  • umiejętność obsługi programu komputerowego EXCEL, WORD.
Zakres obowiązków
  1. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy (w tym osób niepełnosprawnych).
  2. Obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy (w tym osób niepełnosprawnych).
  3. Rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych.
Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV), list motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wykształcenie i zatrudnienie,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopia dowodu osobistego lub paszportu,
  • wypełnione i podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych,
  • dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Warunki pracy

1)      Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem,

2)      Bezpośredni kontakt z klientem.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

poniżej 6%

Miejsce składania dokumentów

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, Sekretariat pok. nr 10.

Załączniki
  • doc pobrano: 16 razy
  • doc pobrano: 11 razy
  • pdf pobrano: 18 razy

  • Wybrany kandydat
    wyłączenie jawności – art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Protaś
    Dodano do BIP dnia 06-09-2017 13:26:13