inspektor
Symbol oferty
2/2021
Jednostka ogłaszająca
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie Bema 2 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2021-10-11
Termin składania dokumentów
2021-10-21
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe administracyjne i co najmniej 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie średnie administracyjne i co najmniej 5 lat stażu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem
- Obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100 z późn. zm.),
oraz przepisów wykonawczych do ustawy, - znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów samorządowych,
- znajomość przepisów Kodeksu pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu, własnych działań, odporność i samokontrola emocjonalna,
- umiejętność obsługi programu EXCEL, WORD, SYRIUSZ.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie ewidencji i obsługi formalnej osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym osób niepełnosprawnych,
- Weryfikacja dokumentów przedstawionych przez osoby zgłaszające się do PUP, w celu ustalenia ich statusu i uprawnień,
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w oparciu o dokumentację źródłową oraz na podstawie szczegółowych danych otrzymanych od innych komórek organizacyjnych PUP,
- Wydawanie odpowiednich zaświadczeń uprawnionym osobom, w tym wydawanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych, o wysokości dochodu oraz informacji i podatkowych PIT -11,
- Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń nienależnych,
- Opracowywanie merytorycznych zagadnień dotyczących odwołań od decyzji i ich formalne i taktyczne uzasadnienie przed przekazaniem do organu II instancji,
- Naliczanie, sporządzanie list do wypłaty świadczeń dla osób uprawnionych,
- Współpraca z WUP w zakresie przyznawania zasiłku osobom bezrobotnym, które pracowały w krajach UE, EOG lub w innych państwach, które mogą korzystać ze swobodnego przepływu osób na podstawie umów zawartych ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia,
- wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2
do ogłoszenia, - podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia,
- kopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
Warunki pracy
Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Poniżej 6%.
Miejsce składania dokumentów
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, skrzynka przy wejściu, w godzinach urzędowania lub pocztą na adres jak wyżej.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Protaś
Dodano do BIP dnia 11-10-2021 15:04:22
Dodano do BIP dnia 11-10-2021 15:04:22