Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Logo - Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

inspektor

Symbol oferty
2/2021
Jednostka ogłaszająca
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie Bema 2 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2021-10-11
Termin składania dokumentów
2021-10-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe administracyjne i co najmniej 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie średnie administracyjne i co najmniej 5 lat stażu pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • Obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
  • Wymagania dodatkowe:
  • znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100 z późn. zm.),
    oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów samorządowych,
  • znajomość przepisów Kodeksu pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu, własnych działań, odporność i samokontrola emocjonalna,
  • umiejętność obsługi programu EXCEL, WORD, SYRIUSZ.
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie ewidencji i obsługi formalnej osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym osób niepełnosprawnych,
  • Weryfikacja dokumentów przedstawionych przez osoby zgłaszające się do PUP, w celu ustalenia ich statusu i uprawnień,
  • Przygotowywanie decyzji administracyjnych w oparciu o dokumentację źródłową oraz na podstawie szczegółowych danych otrzymanych od innych komórek organizacyjnych PUP,
  • Wydawanie odpowiednich zaświadczeń uprawnionym osobom, w tym wydawanie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych, o wysokości dochodu oraz informacji i podatkowych PIT -11,
  • Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń nienależnych,
  • Opracowywanie merytorycznych zagadnień dotyczących odwołań od decyzji i ich formalne i taktyczne uzasadnienie przed przekazaniem do organu II instancji,
  • Naliczanie, sporządzanie list do wypłaty świadczeń dla osób uprawnionych,
  • Współpraca z WUP w zakresie przyznawania zasiłku osobom bezrobotnym, które pracowały w krajach UE, EOG lub w innych państwach, które mogą korzystać ze swobodnego przepływu osób na podstawie umów zawartych ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi.
Wymagane dokumenty
  • List motywacyjny,
  • dokumenty poświadczające wykształcenie,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia,
  • wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2
    do ogłoszenia,
  • podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia,
  • kopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
Warunki pracy

Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Poniżej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, skrzynka przy wejściu, w godzinach urzędowania lub pocztą na adres jak wyżej.

Załączniki
  • pdf pobrano: 1 raz
  • docx pobrano: 1 raz
  • doc pobrano: 1 raz
  • doc pobrano: 2 razy
  • pdf pobrano: 14 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Protaś
    Dodano do BIP dnia 11-10-2021 15:04:22