Inspektor
wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,
1) rozliczanie i ewidencjonowanie operacji budżetowych;
2) rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych z Funduszu Pracy, PFRON oraz innych funduszy celowych;
3) rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych z EFS i oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych w tym z budżetu Unii Europejskiej;
4) realizacja projektów systemowych i konkursowych w części dotyczącej spraw finansowo-księgowych;
5) prowadzenie odrębnej księgowości projektów i innych programów;
6) realizacja zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych i ustawy o
rachunkowości oraz przepisów wykonawczych;
7) prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dotyczących pracowników PUP;
8) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej osób bezrobotnych zarejestrowanych w urzędzie oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od zarejestrowanych bezrobotnych;
9) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w szczególności: naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, pracowników urzędu oraz obsługa programu Płatnik;
10) naliczanie składek ubezpieczeniowych dla osób bezrobotnych;
11) prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z dokonywaniem korekt w deklaracjach i dokumentach rozliczeniowych;
12) realizacja zadań wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w szczególności naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od pracowników urzędu oraz odprowadzenie podatku dochodowego od osób bezrobotnych a także sporządzanie rocznej deklaracji PIT 4R;
13) finansowe rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
14) prowadzenie finansowe spraw dotyczących egzekucji środków finansowych będących w dyspozycji PUP;
15) prowadzenie spraw dotyczących zwrotu środków Funduszu Pracy z umów cywilno-prawnych i nienależnie pobranych świadczeń we współpracy z działami merytorycznymi;
16) rozliczanie i finansowanie kosztów wszystkich działań na rzecz bezrobotnych, poszukujących pracy, pracodawców, których podstawą są stosowne umowy, porozumienia lub które wynikają wprost z obowiązujących przepisów prawa lub na wniosek komórki organizacyjnej realizującej dane zadanie
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia,
- wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2
do ogłoszenia, - podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia,
- kopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym
wyposażeniem i oprogramowaniem,
poniżej 6%
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, Sekretariat pok. nr 10
Dodano do BIP dnia 17-07-2018 13:19:54