Referent
średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
- obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia
1) Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
2) Stała współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie korekt dokumentów rozliczeniowych za osoby bezrobotne.
3) Sporządzanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych za osoby bezrobotne.
4) Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z dokonywaniem korekt w dokumentach zgłoszeniowych i wyrejestrowujących z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych za osoby bezrobotne.
5) Rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy.
list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia, wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2 do ogłoszenia, podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia
Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem
powyżej 6%
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, skrzynka na dokumenty (na dole przy wejściu), w godzinach urzędowania lub pocztą na adres jak wyżej
Dodano do BIP dnia 09-09-2020 14:14:29