Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Logo - Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent

Symbol oferty
1
Jednostka ogłaszająca
Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie Bema 2 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2020-09-09
Termin składania dokumentów
2020-09-23
Wymagane wykształcenie

średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia
Zakres obowiązków

1)      Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy
o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

2)      Stała współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie korekt dokumentów rozliczeniowych za osoby bezrobotne.

3)      Sporządzanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych za osoby bezrobotne.

4)      Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z dokonywaniem korekt w dokumentach zgłoszeniowych i wyrejestrowujących z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych za osoby bezrobotne.

5)      Rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy.

Wymagane dokumenty

list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika nr 1 do ogłoszenia, wypełnione i podpisane oświadczenie o niekaralności wg załącznika nr 2 do ogłoszenia, podpisana informacja RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia

Warunki pracy

Praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

powyżej 6%

Miejsce składania dokumentów

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie ul. Bema 2, 21-200 Parczew, skrzynka na dokumenty (na dole przy wejściu), w godzinach urzędowania lub pocztą na adres jak wyżej

Załączniki
  • docx pobrano: 10 razy
  • doc pobrano: 9 razy
  • doc pobrano: 6 razy
  • pdf pobrano: 12 razy
  • pdf pobrano: 5 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marzena Protaś
    Dodano do BIP dnia 09-09-2020 14:14:29